Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Lotus Enkhuizen. Meer weten? Ontdek meer
Rob
14 jun 2026 om 20:14
prima. Ze waren iets vergeten en dat werd netjes nabezorgd
Caroline
14 jun 2026 om 18:56
Smerigste loempia's die we ooit gegeten hebben , druipend van het vet en roken naar mest
Chinese bami zat vrijwel niets door, bezorging kwam drie kwartier later, voor ons geen tweede keer
Rob
13 jun 2026 om 10:18
het is heerlijk om weer te bestellen
Rob
9 mei 2026 om 18:38
eten was heerlijk en snel bezorgd
Kornelia
5 mei 2026 om 20:47
War alles sehr lecker und die Bestellung und Lieferung war duper
Miranda
2 mei 2026 om 1:02
Eten was heerlijk, goede bezorging! Alleen het eten had nog iets warmer kunnen zijn. Maar buiten dat was het meer dan genoeg en lekker.
Jolanda
19 apr 2026 om 20:28
Altijd lekker en op tijd en meer dan genoeg
Paula
16 apr 2026 om 21:46
Babi pangang zat geen smaak aan in een smakeloze glibberige saus. Rundvlees gerecht was taai, niet lekker mals gaar, saus was goed.